Saturday, February 21, 2009

keje bodo yg aku kan selalu wat!!

d 1 pg yg hening,aku bangun dari tidorku..
aku g kedepan cermin yg paling besar dalam blikku..
tgk muka aku ngan jelas..
dgn rambut yg kusut..
mata yg kuyu..

aku tgk kat dalam cermin..
aku nmpak diri aku..
aku bertny kat cermin tu..

Aku:weh..sape mu?
Cermin:kuang ajar..bg la salam
aku:assalamualaikum..
C:wsalam..ko ni nape pg2 dah dtg kaco aku?
Aku:aku sedih la..jiwa ku berserabut.
C:pe masalah ko?
Aku:aku syg seseorg..
C:so,pe ko nak sedih.plik btul..
Aku:tp aku benci gak kat dia..
C:camner boleh benci kalau dah syg?plik la ko ni..
Aku:sbb dia wat fkiran aku bercelaru..wat aku nangis.
C:wat malu je mengis..pe dia wat?pe yg ko dok pk?
Aku:dia dah xsyg aku..dia jauhkan diri dari aku..
C:mane ko tau dia xsyg ko?
Aku:aku tau r..aku knal dia..
C: ko tu je yg pk bukan2..dia syg lg kat ko..
Aku:btl la..aku dapat rs.
C:kalau ko syg dia..dont ever think -ve to her.
Aku:speaking lak cermin ni..boleh ke xpk g2.aku tkot hilang dia..
C:dia awek ko ke?
Aku:Bukan..
C:hmmm..ko tkot kn??ko doa la..jgn smpai dia hilang dr ko..
Aku:aku selalu doa..aku syg dia..
C:setiap yg baik..balasan berganda2 la..hilang dia pasti ade ganti
Aku:..yer la..tq yer..


inilah rutin idup ku...
at least aku hapy gni..dapat tau pe masalah aku

1 Responses:

nadya said...

pergh..saba beb..aku pnh jd gini..
saba jela..

Post a Comment