Thursday, January 8, 2009

~Hati Yg BerGolak~

hati ak bergolak gle..cam xdapat nak kawal perasaan..member2 tensen ngan exam..aku yg x exam ni pn tensen gak..entah nape..rs cam nak marah je..sampaikan cakap ngan sidia pn same..aku pn xtau nape..
hati aku rs xsedap jer..study x..main pn x..
esok de quiz..aku xready ag
.twakkal je la.. mybe aku bimbangkan ifa..tkt dia berubah..ble pk..tbe2 aku rs nk ngis..tp xngis ag..
sejak dua menjak ni..aku rs kesunyian..jauh dr ifa..dr kawan2..dr family..
pe la nak jd kat aku ni..
bosan hidup..aku nak berubah..tp xde kekuatan..dulu aku ader amar ,asyraf,cmie n kawan2 bg nasihat aku...tp skrg..
YA AllAh..bg la ak kawan yg bleh mmbantuku tika aku hanyut..

3 Responses:

ainaa.leogirl said...

ouhh........
kan dowhh agak........
mesti adew sbb........

Milimilo said...

la..jgn la sdeh2..biase la tu bjauhan jap

beyonddelife said...

huhuhu..nsb bek tul

Post a Comment